Cu cât este consumul mai scăzut, cu atât mai scăzute sunt costurile generale ale camionului, în special în traficul interurban. De aceea, în cazul modelului Actros L am făcut tot ce era posibil pentru a reduce în continuare consumul standard de combustibil.
Doar în ceea ce privește consumul - mai puțin înseamnă mai mult.
Aerodinamică rafinată.
Pentru o rezistență cât mai scăzută a aerului și un consum și mai redus, am continuat optimizarea aerodinamicii modelului Actros L: astfel, noul sistem MirrorCam271, 287 reduce în mod standard consumul de combustibil în versiunea de serie cu până la 1,3% față de oglinzile convenționale.
Prezentare generală a avantajelor.
- Motoare economice și fiabile Euro VI în trei clase de cilindree
- Configurații ale grupului motopropulsor adaptate perfect cu cutie automată cu 12 viteze și transmisie optimizată pe punți
- Programe de rulare cu consum redus
- Aerodinamică optimizată și rafinată
- Consumatori secundari economici
Noul OM 471.
Tuturor le place să economisească așa: a 3-a generație a motorului OM 471, cu sistemul de combustie nou dezvoltat și noua strategie integrată de control al gazelor arse, îi conferă camionului o propulsie îmbunătățită. Două turbocompresoare adaptate pentru fiecare aplicație sporesc performanța.
Turbocompresorul nou dezvoltat, cu consum optimizat pentru treptele de putere inferioare și medii ale motorului OM 471 din a 3-a generație, permite o economie de combustibil în comparație cu modelele sale anterioare. Și treptele superioare de putere profită de măsurile specifice motorului în ceea ce privește consumul de combustibil - redus cu până la 4% față de motorul precedent – în combinație cu un turbocompresor cu randament optimizat. Datorită consumului redus la 350 kW (476 CP) și opțional la 330 kW (450 CP), nu scad doar costurile. Și emisiile de CO₂ sunt reduse.
Tehnologie Euro VI.
Motoarele Euro VI economice sunt disponibile în trei clase de cilindree de la 10,7 l până la 15,6 l și într-un număr total de 13 niveluri de putere, de la 240 kW (326 CP) până la 460 kW (625 CP).
Recircularea gazelor arse:
Prin recircularea gazelor arse răcite, în timpul arderii combustibilului se produce o cantitate mai mică de oxizi de azot și de particule.
Filtru de particule diesel:
Filtrul de particule diesel închis împiedică aproape în întregime pătrunderea particulelor. AdBlue® este introdus fără aer în fluxul gazelor arse prin intermediul unității de dozare optimizate.
Tehnologie cu consum redus de carburant.
Toate motoarele Euro VI se remarcă printr-un consum scăzut. La consumul scăzut contribuie și programele de rulare cu consum redus, raportul de multiplicare optimizat la puntea spate252, sistemul MirrorCam271, 287 și sistemul standard optimizat Predictive Powertrain Control. Consumatorii auxiliari inteligenți și aerodinamica rafinată se ocupă de restul. Într-un cuvânt: astfel se poate economisi combustibil pe autostrăzi și drumuri naționale prin comparație cu predecesorii.
Programe de rulare pentru modelul Actros L.
Modelul Actros L este dotat standard cu programul de rulare economy/power. Programul de rulare economy se folosește în traficul interurban și contribuie la creșterea eficienței. Prin programul de rulare power se poate oricând activa puterea maximă, de exemplu în rampe. Opțional, în loc de programul de rulare power, stau la dispoziție programul de rulare economy+, precum și programul de rulare fleet, care au fost concepute în mod special în raport cu viteza maximă admisă și modul de cuplare a vitezelor.
Eco-Support1054.
Eco-Support1054 oferă șoferului, prin intermediul evaluărilor grafice, feedback valoros legat de rentabilitatea stilului său de conducere. Sunt luate în considerare accelerarea, frânarea, uniformitatea și încetinirea până la oprire.